Java Java Yorumları - Kullanıcı Görüşleri

Java için kullanıcılar tarafından yapılan yorumları görüntülemektesiniz.
comment Java YORUMLARI
Java ziya turan hatay güzel
Java murat kara istanbul acılmıyor
Java deniz ordu samsun defalarca son sürüm yükleyip kaldırdım aynı hatayı veriyor error ve açılmıyor
Java şakir şakir istanbul iyi galiba
Java Net Korsani almanya indi deneyecem bakaim nasilmis yorum icin gelecem gene
Java sensiz hayat almanya yüklenmiyor ya delircem
Java recep kürlek aksaray 3 gün oldu yüklemedi
Java SELMA İSTANBUL NE OLUR BİRİ YARDIM ETSİN YÜKLEYEMİYORUM
Java okey istanbul cok güzel
Java istanbul rüya halen yüklüyorumm olmuyor
Java nazlican fransa javasi batsin deli etti yuklemiyorki hata veriyor ne yapabilirim lutfen yardim edin...
Java yarren izmir java yükleyemiyorum yardımcı olun lütfen
Java baltaev hamit düzce çok harika teşekkürler size
Java 0037 kastamonu birtürlü yükleyemedim
Java mehmet gedikaslan ankara cokguzel bırsey
Java ENGİN İZMİR TŞK LER...
Java yıldız öztürk afyon düşüncelerim berbat bir türlü yükleyemedimm olmyo :(
Java AHMET ÖZTÜRK ÇERKEZKÖY JAVAYI İNDİRMEK ABİMDEN AYRILMAMAK
Java nükhet yücel istanbul java yı bazen kullanıyorum bazen iptal oluyo sonra kendi kendine geliyor bir çare istiyorum
Java matador_19_ Ankara teşekkürler.
Java nesih eryılmaz kocaeli güzel program olmuş.ellerinize sağlık.
Java hacı emin ankara yah kardeş nerden inderecez
Java hüseyin denizli indirilmiyo yaa!
Java misafir yozgat kaç mb oluyor
Java garaoğlan ankara çok güzel olmuş
Java ARSIZ BELA SİVAS hiç güzel degil igrennçç bu bir yorumdurr :)
Java melike karatak kastamonu ya hani nasil indiriliyo bi yardim edin ya nasil sayfa sahibisiniz
Java Ekrem Düz Artvin Arkadaşlar nasıl indiremiyorsunuz. Gayet basit Mavi renkli indir butonuna basıyorsunuz, bir sonraki sayfadan kırmızı butonlardan size uygun olanı seçip indiriyorunuz. işte bu kadar basittt:)) kolay gelsin. ben indirdim çok da memnunum.ç
Java fffffffffffffffffffffffffffgggggggggggggg kayseri ben javayı minecraft için indiriyom
Java Mehmet Alasya Düzce Sorunsuz bir şekilde indirim gerçekleştir. Bu siteyi kurana teşekkürü bir borç bilirim. Dİğer sayfalarda indirme linkini bulana kadar göbeğim çatlıyordu. Artık bu sayfayı takip edeceğim. Tek sorun keşke biraz daha fazla progmram olsaydı.
Java eren topcuoğlu istanbul çok güzel arkadaşlar tavsiye ederim emeğe saygı
Java hasajh balıkesir bakacaz işe yarıyormu
Java joker malatya görecegiz calısıyo mu
Java memati baş istanbul yalan sölüyolar
Java burak yılmaz kastamonu lütfen insin
Java suleyman ahmed berlin cok iyi
Java ALİ HASAN TEŞEKKÜRLER
Java Dr Zeki Teşekkürler iyi bir başlangıç
Java serafettin ertugrul moosburg berbat
Java ugur erdogan adana inşallah işime yarar :)
Java eziz rzayev fereferfrfrefrefr
Java Aslan korkmaz Gebze Sensiz
Java daut donbaz trabzon olsun artık :D
Java ercan çakır afyon selam
Java ercan afyon selamm
Java ercançakır afyon selam
Java sevda demir istanbul selam
Java salam salam salaam
Java mehmet ezer mugla-bodrum İyi kulanışlı
Java faruk orak istanbul çok güzel bir sürüm yükleyen çok rahat eder
Java baran ank güzel bir proğram
Java asddddddddddffgh Ankara iyi
Java asu aslan ankara inmiyor :(
Java ataiay.ala antalya Guzel
Java satılmuş oruç ankara java indir
Java MiStEr CrImiNaL BAKU bence guzel bi program hic kullanmadim bi bakicam guzel olur inwalllh:):)
Java tolga civan güzel bir program
Java musa yılmaz samsun Filaş hakkında bilgi almak
Java mert kurt istanbul çok uzun süre ile doluyo
Java TNT Craft Windows XP İçin Uyumlumu? İnmiyoda 854/876 KB Yazıyo Sonrada Donuyo :(
Java Leyla soysal Konya Ereğli Harika
Java ibrahim sak Düzce Deneme
Java Baran KILIÇ İstanbul Abi eyvallah süper ama son sürüm ve full olan minecraft ı da eklesenız sevinirim , teşekkürler...
Java ilyas bağcı türkiye nerden yükleniyor
Java yahya biçer istnbul javay indirmeme yrdımcı olurmusunuz
Java berk karaca ankara nasıl indiriliyor
Java baran elazğı nası indiRİLİYO LAN
Java king izmir süper sağol
Java yarram bggfff Bok
Java Aras İzmir abi çok uzun sürede iniyo jvanın kendi sitesinden en son sürümü indirir seniz 1 saatte iniyor
Java Subutay İstanbul 1 dkk mı bıle almadı hemen yukledım kurdum oynuom minecrafttımı :D
Java yıgıt çanakkale 2 dakkada indi wuhu
Java emin oygur cankırı sanl dunyasına hsgeldiniz
Java kamil duran şenoğlu antalya javaoyunları okey batak tavla vb yükle
Java Ali Ergin Malatya Açarken karşıma ingilizce pencereler açılıyor.İngilizce bilmediğimden yüklemeyi yapamıyorum.
Java efe didim za hiç kimse yükliyemez
Java emirhan anka İSTANBUL Ödev oyun oynmak ders çlışmak
Java cansu özalaybey istanbul süperr
Java ozcanborazan izmir java kulanmaltan memnum
Java zelkede rahimova aytos daww daww daww
Java ali kaya mardin çok iyi
Java furkan istanbul virüs varmıı
Java vasfi bursa boş zamanlarda güzel oluyor oyun
Java nur istanbul teşekkürler
Java mine istanbul ne düşüniyimki
Java ali öner perfect
Java turgutreis60 samsun oyunlar için çok iyi
Java muhammet gaziantep teşekkür ederim
Java eren istambul bu javaya çok ihtiyacım vardı
Java hayri osmaniye uzun süredir indiremedim insallah olmustur
Java Yusuf Eskişehir Teşekkürler Java
Java Arda Adana Çok güzel bir şey çünkü
Java AHMET SELAHATTİN ÇAKAN SAMSUN ÇALIŞMALARINIZI KUTLUYORUM BAŞARILARINIZIN DEVAMI DİLEKLERİMLE
Java sanane yok minecraft için indiriyom
Java minecraftrehberi angara abı cok saol ya oldu
Java shadow giresun bujava minecraftı niye açmıyo
Java muazzez gündogdu türkiye-afyonkarahisar teşekkürler..iyiki varsınız yoksa oyunlara girilmiyor.
Java hasan izmir kezenime minecraft indirmek için java indiriyom
Java Umsel İnş. İstanbul Hizmetiniz için teşekkürler
Java ZEYNEP ANKARA 1603 HATA KODU VERİYOR DEVAMLI ANLAYAMADIM BEN
Java saliha bana yardım edebilirmisiniz oyunlar için chrome icin java indiremiyorum
Java ismihan ığdır ben java yı minecraft için indiriyom çalışıyomu
Java nurcan çalaz bursa bana yardım edebilirmisiniz oyunlar için chrome icin java indiremiyorum
Java emre bingöl 1.cisi internet gerektiriyormu kurması için
Java çetin özüduru sivas bukadar çeşit javaya ihtiyac varmıki tek bi tip olsa
Java abıdali sanane oyyyehhh
Java halil izmir javadan memnunum dahada kalitelisini yaparsanız daha çok memnun kalırız..)
Java mustafaöztok mersin mynet oyunlarını oynayabilmek için
Java kahraman savaş ankara bu benim için en güzel şeydir
Java abdullah süzen hatay java yüklemek istiyorum
Java adnan kaya balıkesir üç oldu yüklüyorum başarılı olamadım batak oyunlarını oynayamıyorum
Java YÖNETİCİ İstanbul Java yükledikten sonra yine de oyunu oynayamıyorsanız, başka bir problem var demektir. Buradaki yüklemeler orijinal java sitesinden alınıp sizlere sunulmaktadır.
Java furkan balcı istanbul ins iner sırf minecraft aşkı lütfen ins iner
Java ekrem cambaz yunanistan gummulcine harika bir oyun
Java yakup kars java indir işlemlerı başlatım ama durduruliyor
Java emrecan kayseri teşekkürler işime yaradı.
Java Ekrem Ankara Bu site için emeği hecen insanların hizmetine sunan herkesten Allah razı olsun herese teşekkür ederim
Java tunahan bursa isallah iner cunku oyunu oynucam
Java ömer faruk kahya kayseri daha yeni indiriyorum inşallah açılır
Java emin hatay fghfghfghfgh
Java dama için mersin casdd
Java Cansu İstanbul İnşallah İndirilir Yha
Java özer trabzon daha indiremedim
Java şakir altıntaş afyonkarahisar facebok sayfamda haberleri izleyemiyorum paylaşım yapamıyorum bana yardımcı olurmusunuz
Java Miraç Malatya Minecraft! java indiriom 64 bit ama 32 bit yazıo
Java hyt ankara süper
Java furkanoyunici skypem istanbul skypem furkanoyunici ekleyin minecraft serverle ilgili herseyde yardimci olurum
Java muhammed ali istanbul minecraft açılmıyodu java indir dim ve artık açılıyo
Java erol akay denizli javayı indiremedim.
Java namik firansa java indiremiyom
Java hamza istanbul java kacı ındırdınız de mınecraft acıldı
Java silverlike izmir java yı çok beğendim
Java İsimsizAGA SANANA çok Güzel Uygulama Minecraft Açılırsa Çok Sevinirim
Java rezzan abay istanbul ben aylak oyun sitesinde oyun oynardım windovs10 kullanıyorum şu anda java açmıyor aylak oyun sitesini acaba hangi sürümü indirmeliyim yada ne yapmalıyım
Java mustafa konya açıldımı
Java düşünmüyür ağrı düşünemiyom.
Java medeni bitlis güzel
Java Arif Istanbul Abi ben deniycem bakalim olsa allah senden razi olsun
Java Mehmet İzmir Düşüncelerim yok benim
Java ahmet batmaz bursa java yuklemek ıstıyorum
Java aytunc celik antalya oyun kolum calismiyor neden acaba javadan olabilirmi
Java erol akay denizli ilginiz ve yardımınız için tşk ler.
Java Skull Player (SL) eses Javas 80(Seksen) İ indiriyorum :)
Java subhan seki indiriliyor indirilir ken yarida donuyor
Java hüseyin yüksel izmir son sürüm java yükle
Java Bilgisayar Cafe Merkez anadolu Oyunlardami çalisacak o java 7
Java akif İzmir bunda bi sıkıntı var galiba ben 32 bit istiyorum ama side bana 64 bit indiriliyor diyor bunun sebebi nedir?
Java gülay adana oyun oynayamıyorum okey okey plas mobil java uygulamaları batak yüzbir oyunları
Java engin bursa tşkler
Java hakan aksaray işlh ii olur iner
Java ahmet istanbul windows 10 olur muu
Java Bay_19_ teşekkürler
Java emin istanbul ihşallah olur
Java Eray bursa beyler ben javayı mınecraft 1.8.8 icin kullanıyorum en cok egg var sa gırebılıyorum bu cok eylencelı deneyın sızde :)
Java burak ankara benim sistemim 64 bit oldugu halde 64 bit java yüklenemiyor sisteminiz için uygun olanı indirin hatası alıyorum
Java ergan ankara süper
Java songül yogat java oktaka içn neden sorun olyu yüklüyom olmadı hat diyo sen siistem keni yüklemiyo
Java duran seriner izmir javayı yüklemiyorum
Java duran seriner izmir javayı kuramıyorum
Java ali haydar tepeli istanbul teşekkür ederiz
Java semih afyon java inmiyor
Java tahsin çil istanbul
Java Emre Londra insin de ins
Java ahmet yozgat inş olur
Java Ah Vatan izmir güzel bie site
Java selam velet yarak selam cok isey yarıyor deneyin
Java kerim osamaniye bende açılmıyor arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim
Java mola12344 istanbul çok geç indiriliyor
Java Abdullah İzmir/Buca çok işe yarıyor bencede gençler :D :)
Java abdullah izmir çok geç iniyor,ama güzel bir program
Java yaşar demirci kırşehir oyuna girmiyior
Java fırat kocaeli javayı kullanmak istiyom
Java ömer antalya iyibir hızmet
Java mesut manısa turkıye java açılmıyor acılsada 2 günden fazla acık KALMIYO NEDEN BOYLE OLUYO
Java Ahmet İstanbul Güzel son sürüm sayesinde Minecraft oynayabiliyorum sağolun
Java Abdullah İzmir bence çok güzel çok işe yarıyor.Sizce nasıl?
Java mustafa adana choremede java oyun acmıyor
Java selim istanbul nerden yüklüyoruz
Java burak karabük güzel ne diyim
Java burak karabük ya nasıl indiriliyo
Java Flash Cantrel City Thank you
Java Pro ankara Teşekkürler elinize sağlık. :}
Java ali adana çoook goods a
Java baran van güzel başka nediyebilirimki
Java mustafa kayseri bencede
Java Emirhan Sivas daha ben indirmedim qweqweqwqwe
Java Samet Ankara Teşekkürler sayenizde bilgisayarıma uyumlu olan javayı yani : 64 bitini buldum.
Java İbrahim İzmir kim bundan yararlandı
Java nurcan pala çalaz bursa sizine çok tşkler
Java koray bagcı kayserı bakacaz
Java cevdet İNAN bursa Mynet okey oyun odalarında eski versiyona geçemiyorum.?
Java yakup g antep çok iyi
Java ensar bursa javayı yukluyamiyorum defaalrca denedim olmuyor
list İLGİLİ YAZILAR
Windows 10 Oyun Severlere Yeni Özellikler Getiriyor
Windows 10 Oyun Severlere Yeni Özellikle..
HTC Android Pie için Güncelleme Tarihlerini Açıkladı
HTC Android Pie için Güncelleme Tarihler..
Facebook Video Kuralları için Yeni Dönem
Facebook Video Kuralları için Yeni Dönem..
Instagram Hikayeler Özelliği için Sohbet Etiketi Geliyor
Instagram Hikayeler Özelliği için Sohbet..
Sony 2019 Yılında Geriledi
Sony 2019 Yılında Geriledi
Amazon Spotify’a Rakip Olmayı Planlıyor
Amazon Spotify’a Rakip Olmayı Planlıyor..
WhatsApp WhatsApp İndir WhatsApp yükleyerek mobil cihazlarınız üzerinden ücretsiz bir şekilde sevdi..
Java Java İndir Java Sanal Makinesi, Java üzerinden geliştirilen ve çeşitli uygulamaları ça..
Instagram Instagram İndir Fotoğraf ve video paylaşarak keyifli anlar geçirebileceğiniz Instagram uygu..
Skype Skype İndir Skype Indir - Yazılı, görüntülü ve sesli olarak kişiler arası iletişimi sağ..
letgo letgo İndir letgo İndir - Ücretsiz letgo windows uygulaması ile 2. el eşya alım ve satı..
Movie Maker Movie Maker İndir Video içeriklerinizi düzenleyebilmek için pek çok farklı özelliğinden yarar..
UltraSurf UltraSurf İndir İnternet üzerinde çevrimiçi gezinirken kimliğinizi gizlemek ve engelli site..
TeamViewer TeamViewer İndir TeamViewer İndir - Bu yazılım ile uzaktaki bir bilgisayar ya da sunucuya ba..
Epic Pen Epic Pen İndir Epic Pen İndir - Akıllı Tahta kalemi uygulaması sayesinde bilgisayarınızda ..
uTorrent uTorrent İndir Torrent içeriklerini indirmeye yarayan açık kaynak kodlu bir dosya paylaşım..
GTA Türk GTA Türk İndir GTA Türk İndir - GTA Vice City yama paketi indirerek oyununu tamamen Türkçe..
LFS Live for Speed LFS Live for Speed İndir Hız ve aksiyon tutkunları için geliştirilen Live for Speed oyununu oynarken..
Minecraft Minecraft İndir Minecraft dünyasına adım atarak sizler de hayal gücünüzün sınırlarını zorla..
GTA 5 (Grand Theft Auto) GTA 5 (Grand Theft Auto) İndir GTA 5 İndir - Açık bir dünyaya sahip olan Grand Theft Auto serisinin son oy..
Clash of Clans Clash of Clans İndir Clash of Clans İndir - Kabile savaşları oyununu sizde aşırı bağımlılık yapa..
Steam Steam İndir Steam programını oyun satın alımları ve online olarak diğer oyuncular ile o..
Zula Zula İndir Türkiye’nin ilk MMOFPS oyunu olan Zula ücretsiz olarak oynayabileceğiniz bi..
Kelimelik Kelimelik İndir Milyonlarca kişinin oynadığı Scrabble oyununun Türkçe versiyonunu Android c..
Cheat Engine Cheat Engine İndir Bilgisayar oyunlarınızda ayarları değiştirerek dilediğiniz hileleri Cheat E..
GTA Vice City GTA Vice City İndir Grand Theft Auto Vice City indir ve şehrin kabadayısı sen ol!